T O P

Belal leaves DC speechless 😂

Belal leaves DC speechless 😂

Bacon_Villain

haha gottem


KingAngeli

Dc just been so cocky lately. Bully B went to frickin law school. Dudes a smarty pants. Would love to see him grow into commentating


fresdres

>Bully B went to frickin law school. For real? That's awesome!


DecisionThot

He needs some serious public speaking lessons before he's ready to call a fight. He talks way too fast, trips over his words, not unlike most the analysts they bring on the pre-show. There's very few who are naturals at it.


SheltheRapper

Ok daniel.


HerpJersey

Can you hear me?


kitddylies

You think I'm just gonna sit there and let you kill me, Belal?


Mjoh23

Went to law school but is MMa fighter, I have questions 😂 Edit: I’m not hating, but better to rack up bills being a lawyer than racking up punches to the head and getting CTE.


awesarder

Artem Lobov got a Master's degree in Finance from a very prestigious uni in Russia iirc. He was working at a bank when he trained at SBG. Rich Fraklin was a math teacher in HS, and Khabib retired to complete his degree in economics. A lot of fighters certainly got big brains!


culdesacpresident

Jon Jones has a B.A. in chemistry


Swinghodler

No fkn way looooolll


LiquidAurum

Picograms


_hakuna_bomber_

Yeah in bioassay qualitative analysis


ArcticPickle

the russian experiment, probs the greatest wrestler of all time, wrote his PHD thesis on the suplex lmao.


miliseconds

>big brains may be an exaggeration eh


rgilchri

Just graduated law school and shits not that great. Also average salary is still mid 50s for most lawyers and if you go big law you’re sleeping under your desk most nights. I think I heard Bully say he didn’t graduate and I told his parents he could always go back(could be wrong about this point).


hendrew1221

Crazy to think teachers and police in big cities get paid more than that.


Mjoh23

Teachers deserve way more imo. Especially the ones building students to succeed at the high school level, ready for college. I teach in one of the highest paid teacher salary cities and I still feel more is needed, its such an important field.


kitddylies

Crazy to think police get paid.


Titterinmyshitter

Jinh Yu Frey has like three different degrees and she’s also fighting.


Aljo_Is_135_GOAT

Man loves to fight 🤷🏼‍♂️


ShaneoMc1989

Lol, I have a law degree and was fighting through uni. I know plenty of lawyers that have quit and gone on to do other things except law, its not what you think it is. Doing something you enjoy is always better then doing something that pays you the most.


ArcticPickle

arab family


1fish2fish3fishpoo

lets see you do either of those things


goldenboii23

I never knew he went to law school! Wow


shanesaw-90_

Belal leaves DC speechless....by decision


callan_dtd

That was a nasty line by you


LonelyTrebleClef

just to correct you there never was no retort.


BraindeadSchlob

Tito doesn't know what that means


na__poi

DC got punk'd dude


shanesaw-90_

Thanks man


brocameltoe

uR a PuNk DuDe!


Thickfries69

The only person that ever made money off of finishing people was Titos ex-wife.


na__poi

That’s what you call class, right here, compared to no class.


angloashanti

Let's retire those references, never been funny.


callan_dtd

I got a chuckle, but fair enough


Caign

There was never no references.


thegoldenenigma

i work on my references once every week, twice on tuesdays & thursdays, once in the morning and three times in the evening, once on saturdays & fridays in the evening and again at night, i take the day off sundays twice in the evening again and then twice at night, i work on references seven days a week


MrOz1100

You’re a fucking reference dude


Boffin_Baratheon

You’re really reaching for those grapes with such a claim


hellahater

DC loves nothing more than a little jabber with the boys. The way he looks at belal towards the end when he says “he comes here to bully me” is hilarious… he’s on cloud 9. He’s a WWE guy and loves some drama!


ShoelessVonErich

There is constant back and forth between DC and Sanko on these shows, love it.


SalamanderPete

He didnt love it when Jon told him he could take him down


0e0e3e0e0a3a2a

Yeah because you need to be likeable for ribbing to be taken well and Belal is a million times more likeable than JBJ


SalamanderPete

True. I can just imagine Jon saying it with that obnoxious psycho smirk of his


Jonesisgoat

Being likeable isn’t a category for goat status.


Jon_Anik_HAHA

I think Stipe was the one who had his eyes closed 👉👀


NeverFarted

Stipe Miopic


SMASHBRUHBRUH

S T I O P I C C O C K S U C K A


boney1984

_chewing gum hanging on for dear life..._


pandahombre

Lmfao


StiopicKhalabibov

hey, thats when i was born.


Jethro00Spy

HE'S GOT THAT IMMIGRANT MENTALITY!!!


MikeOx_Girthy

Sleepay Miopic


[deleted]

This is actually a clever joke but I bet like half the people on this sub just think you're making his name sound silly like Joey Diaz


Conambo

MYOPIC = NEARSIGHTED


the_twilight_bard

We rubes understand things once in a while.


jonjonesdeletedpost

Stipe Miopoke


AndByMeIMeanFlexxo

Stipe myopia E: I didn’t know they were different spellings of the same word, I concede the joke


mackstanc

God damn, every time I read your username I hear the Anik laugh.


aleksandd

HA!!


SoulOnDice

Oh do you mean when Stipe poked him in the eye first but everyone conveniently forgets it because… reasons🤷🏾‍♂️


Leetter

DC gassed he couldnt handle the heat.


dolphin37

to be fair he was already tired from his fight with the chair


jimmifli

Postprandial exhaustion by night, all day.


InTupacWeTrust

LOL DC didn’t expect that


TheJustBleedGod

DC ripping ass?? Lmao


We_Genocide_You

I thought it was going to be a discussion about eye pokes where belal compared dc to Leon and I was disappointed


MolokoPl_s

Bohall belongs at the desk lol


khaosgott

First Jon Jones, now Belal. DC cant get no rest


chris25tx

Do fighters get paid to be on these shows?


Janne0123

No. They're slaves.


johnnygrant

Excuse me, they get a 15% off Venum coupon. This is honest living.


DabScience

honest opportunity*


Doc-Flip

Yeah , I think that's a far better deal and you can wear those shorts backwards too just like the guy who beat Izzy twice , smh , a far better deal imo


justblametheamish

With a $50 limit*


appletinicyclone

this made me laugh and i don't know why


johnb51654

This sub actually has this opinion. Unironically.


FlyLikeATachyon

No it doesn’t.


PaybackDummy

Can you seriously not tell the difference between complaining that workers are exploited and thinking they're slaves? Are you that dense?


AssAssIn46

Literally any post with a fighter working for ESPN or UFC on these type of shows has comments saying how happy they are that the fighter got the gig because you know, they actually get paid. So I think people are aware.


[deleted]

[удалено]


vigilanteadvice

obviously they’re paid. espn pays them


IshiharasBitch

Paid in exposure.


ThisIsKhalabibTime

It's an opportunity.


kinguroo

And a venum voucher


canadianbeaver

Your Reebok coupons have now expired.


JohnnyFencer

Do you think they get paid or do they just love MMA shows and shit?


2dank4me3

You think they do the show just cause they live MMA shows not because UFC paid them money?


JohnnyFencer

The proof is in the smile!


fnigler

ASS!


tooObviously

Yo wtf was this a Jake and amir reference, I had to look this up


fnigler

Yeah, last place I expected to see one.


TheRezkin88

Top 10 MMA fights to butt chug to by Amir VALERIE Bloomenfeld


TheRezkin88

Jake and Amir references in a MMA forum this many years later?? Someone pinch me I must be dreaming


an_drey_curent

It's not a job. It's an opportunity.


thelazarusledd

Something ferengi would say.


Gabrialus

They get a free set of toyo tires


HumbertHumbertHumber

I was going to say they get a free xyense energy drink, but honestly I can't remember if they even have sponsors like that anymore. I miss the freakshow days of of condom depot and milwaukee tools on shorts :(


BRlEN

get a half off case of monster but have to like that one dudes instagram or you will lose money


Wapow217

Lol to other comments but yes they get paid by ESPN for their show. Just an example of [Chael](https://espnpressroom.com/us/press-releases/2021/05/chael-sonnen-signs-new-multi-year-extension-with-espn/). Now if your a guest of the show. I don't think they get paid.


AerazZo

“Are you stupid? This is an opportunity” probably dana white


[deleted]

[удалено]


dopeandsigrits

This isn't a media appearance, such as an interview, this is analyst work, he's being paid for this outside of his fight contract.


vigilanteadvice

lmao this isn’t an appearance. This is a job mate. ya think DC retired to be a commentator for free b?


SweetEthan7

They get paid in ExPoSuRe!


LaughWithMoon

DC is great in these roles he really raises people up. DC is a loud guy with a big personality he could easily talk over people but he gives them room to work and hypes them up


BrendanFitzTV

This is 💯. DC elevates everyone in the room with him… and the mood. Legend.


23eetdcc

I love the weigh in shows with dc sanko and the crew


hilly316

i love DC on the weigh in shows... the rest ehhhhhh


One_Ad7246

Till has lost 3 of his last 4, main reason UFC pushes him is because he has a good look and he's mouthy. Doesn't deserve the hype he receives if he keeps losing.


EvenRatio

the UFC pushes him because hes English and no one here gives a shit about Leon Edwards


JimJonesdrinkkoolaid

If Aspinall continues to look promising, Till's position could be in trouble.


aleksandd

But Aspinall does not have that social media notoriety tho? I don't follow her so I don't know


smexy_gorilla

Tom Aspinall


Five15Factor2

Yeah, what's her deal?


NarcissisticCat

yeah, her.


jxmzapho

Aspinall lad? Are you paddy pimblett?


HuggyShuggy420

I do! I’m that one Leon Edwards fan you’ve heard about, like a mythical creature


MumrikDK

Yup. He is what pre-championship run Bisping was to them.


allhailchopper

Leon Scott*


bryanisbored

lmao when leon fights i remember hes decent just not popular at all.


inside_your_face

Good look? The ufc going for those Wallace and gromit fans.


Hirigo

Ah yes, losing to 2 former champs and a top contender he knocked down in the fight. Truly a bad fighter. Why don't they cut him already?


0e0e3e0e0a3a2a

I've stopped listening to anyone that uses "lost x of his last y" as a stat to shit on someone. Especially after people started saying it about Max and Joanna. Redditors getting their fighter takes from the MMA Record section of their wikipedia page. And is that user seriously going to look at some of the card headliners this year and claim Till has no business being mentioned alongside them on merit? The other middleweight headliners on tv cards this year have been Cannonier, Gastelum, Hall, Strickland, Whittaker, Vettori, Holland, Brunson. Why wouldn't Till be a headliner too?


HappyDude2137

Yeah cherry-picking the number they stop counting back at is annoying. He’s won 5 of his last 8. There, much more impressive now. Also two of those losses were in a different weight class. The only fight Till has lost at this weight class is to Whitaker so if he wins tonight he absolutely deserves his ranking.


mentales

Thank you for reading his wiki stats with no context. The majority of people (the champ Adesanya included) do consider context though, that's why he's still in the mix.


srtpg2

Yep losing a close decision to Whittaker means he's no good 😂


Evening_Name_9140

And exciting style. Giving the mcgregor rub, just not performing as well.


BlLLr0y

Those loses were to Wonderboy, Gastelum, and Whittaker and the Whittaker fight was close. You have a point, but these aren't names that bring much shame in a loss. All killers. Edit:okay, I was talking out of my ass and going from faulty memories. Yall got me. I'm going to stfu and just enjoy the fights now.


goombaplata

He lost to Woodley, Masvidal, and Whitaker


Eazyyy

Woodley’s last good win. It almost feels sentimental knowing how downhill it went after that…


Schmorg83

Till beat both Wonderboy and Gastelum.


Tiddernud

They're ripping off Ted Lasso now!


Evening_Name_9140

No they arent. Its tongue in cheek, riff raft.


HighKickCity

That was fuckin hilarious can't lie


StationDapper9466

Hey Brendan my man can you show Dana some screenshots of some very unsavory yet choice comments made about him on this sub, record the reaction, then post it here?


tkntony1

Anybody else have problems understanding what the fuck belal was saying?


[deleted]

[удалено]


Thickfries69

I agree. I don't dislike DC but he does have a tendency to get overly cocky and start talking over people.


ruffus4life

he's movin around like he has hemorrhoids.


allthegoodthrows

Could Belal repeat himself for a 4th time?


Justa_kid_from_Batie

Hes a fookin' punk,dud.


Parra_Lax

I love DC so much. I remember when people used to dislike him. Insane.


[deleted]

[удалено]


Jsp16

Black Fedor days


junior_dos_nachos

Fedor Emelianegro


TheDirtyDorito

Yikes


xfreesx

On which occasion? When he was cheating in competition, or when he was shilling for UFC and talking against better fighter pay?


juanpuente

Towelgate or Mummyguard?


Cheese_on_toast69

Both


jamesd1100

i mean thank god someone on a platform is pointing out the fraudulent win multiple aggressive eyepokes, ref stops the fight and stipe jumps back in feigning he's fine, and is immediately ko'd on the blindside eye poked side of his face Then fucks the guy up top to bottom in the rematch, where DC had MULTIPLE other eyepokes


xvsanx

To be fair that's on stipe for saying he's fine when he wasn't so the wins fair, but DC really cheated so much


AssBlaster_666

The eye pokes from DC didn’t help


Beerdrinkinscumbag

What the fuck is he even saying? Seems like he was rambling about adesanya and started talking about stipe? Couldn’t understand him


xAzzy112

Talking about Darren tills striking not hard to understand lol


Beerdrinkinscumbag

He’s like speaking in riddles or something weird af lol


xvsanx

The audio quality is eh


appletinicyclone

it was a bit had, i got confused. is the aye aye aye by DC referring to eye pokes?


StipesRightHand

He forgot to mention the part where he blinds him twice before landing that overhand. His late HW legacy is an absolute fluke, and tbh part of his LHW run is shady as fuck, too. He should've been stripped of his belt during Towelgate, or at the very least legitimately make weight so he would't have such a large advantage over AJ. DC has fucked up kidneys so that 1.2 lbs that he cheated himself out of could've wrecked his gas tank, made his already sensitive core into mashed potatoes, plus depleting his chin. Under these hypothetical circumstances, who knows what the Rumble rematch looks like. DC really prevented us from seeing a Rumble title reign and a Jones v Johnson rescheduling, plus he cut the UFC HW GOAT's record breaking title reign short. Then he has the audacity to proclaim himself the GOAT. Fuck DC, egotistical prick. His grudge against Jones started because Jones (who is just as bad ego wise) told him he could take him down lol. Old ass motherfucker still got emotional like that. What a shame. Nice guy tho never medim


Rant-in-E-minor

> Then he has the audacity to proclaim himself the GOAT. What was hilarious was the clowns on here pretending their trilogy was to crown the best HW of all time, imagine thinking DC was the GOAT HW fuckin lol


StipesRightHand

Exactly,. If Stipe beat DC the first time he's neck and neck with Fedor imo but reality is he didn't and I can understand why people are hesitant with how his record went afterwards. But fucking DC??? get outta here with that shit. UFC pr machine creeezzy


Rant-in-E-minor

Agreed, couldn't beleive the stupid shit I was reading on here at the time and was downvoted to oblivion for calling it out. BuT hE's UnDeFeaTeD so am I doesn't make me the GOAT lol His resume is mediocre as shit at HW, overrated as fuck LHW resume too imo, Crumble Johnson is his best win and he basically threw the fight. Gus is his best win after that and Gus is one of the most overrated fighters of his generation, his best performances are his losses. This place is full if DC and Bisping fanboys that haven't a clue what they're talking about and they love to disregard anything that happened pre-McGregor when they started watching. Wish there was another sub this one has gone to shit in the last few years.


armchairwarrior69

WHo hurt you?


StipesRightHand

Clearly DC, can you not read?


ryvaleska

He can't, he got eyepoked :(


HappyDude2137

As a DC nuthugger, I agree with some of what you’re saying but you’re name combined with this long ass comment is absolutely hilarious.


Teamrayray

DC fittin to "Eat that booooty"! Keeping em high and tight, he'll make ya cry! Jeans


GonkWilcock

DC knows what's a banana split.


golmgirl

waow that was so quick and smooth by belal. fuckin noice


faintchester1

BRUTAL


Hey_Hoot

There is no DC but Belal and Muhammad is his prophet.


fresdres

😂 Love that Izzy reference though. Maybe Belal is a fellow Izzy fan.


BadrHarisPatience

That was excellent


DisforDoga

10-8


Dr0me

I have been impressed with belal as a commentator


No-Maintenance8459

Hahaha loving Belal's personality lately


Evening_Name_9140

See ya RC. Im ready for some DC BM show


un6reaka6le

Would’ve been funny if Belal wasn’t stuttering after every word.


kayukabazuka

Dude it’s like his first time, not everyone is a savant in front of camera. Let him get comfortable and adjust. I think he’s got potential


TreeBearOne

..i still laughed


didyoutestityourself

Nah, DC has a habit of “bullying” other fighters when he’s on these types of analyst shows and Belal fired back. Not sure if bullying is the right word but he always tries to “son” the other fighters because of his credibility with the UFC, kinda annoying.


StipesRightHand

He's just that competitive. It's hardwired into some people to try and be the "big dawg", even to one of his close friends in Khabib.


Cheese_on_toast69

Damn what a prick then.


ruffus4life

you're right dc's job is to make the fighters look good or bad in an interesting way. dc tries to get himself over too much.


StipesRightHand

Yes, exactly.


kayukabazuka

I don’t think it’s that truthfully. I think he’s just poking fun at fellow fighters


StipesRightHand

Well yea, humans are multilayered creatures and DC uses humor to establish himself but in the end the energy he gives off imho is that of someone who tries to find competition in everything, lighthearted or not.


3dge23dge

Wait, aren't you a Colby fan?