קורמו - קורס מג'יק CRM - איך לנהל לקוחות בעסק בקלות | קורס אינטרנטי אונליין | התחל ללמוד היום
  • הגעת לאתר קורמו למכירת קורסים אינטרנטיים
    קורס אינטרנטי הוא סדרת סרטוני ווידיאו שנודעו ללימוד תוכן מכל מכשיר, בקצב אישי.
    זה לא אומר שהלמידה היא לבד, תמיד אפשר לשאול שאלות בפורום והמורה נוכח בלמידה.

    במהלך קניית הקורס תצטרך לפתוח משתמש באתר, והקורס יהיה משוייך למשתמש שתפתח.
    אחרי זה תוכל לצפות בקורס דרך המשתמש הזה מכל מכשיר עם אינטרנט

    כדי לקנות את הקורס פשוט לוחצים על הכפתור "קנייה" למעלה. אחרי הקנייה – ננחית אותך ישירות בתוך הקורס.
    הוא יהיה פתוח לצפייה ללא הגבלת זמן.

קטגוריה: פרודוקטיביות
אורך הקורס: 3:48 שעות
שיעורים: 39
אחריות החזר כספי: 14 ימים
זמן גישה לקורס: ללא הגבלת זמן
לצפייה בסילבוס: לחץ כאן
על המורה בקורס
אלומה גניאל קובי

אלומה גניאל קובי

נעים מאוד... אנחנו פותרים בעיות מורכבות בעזרת טכנולוגיה פשוטה זה עמוד קצת מבלבל. כי מצד אחד מעניין אתכם לשמוע למה בכלל שווה לכם להשאר כאן. מצד שני, אם תשמעו את קורות חיי, תתקלו באירוע די משעמם. אבל מצד שלישי, זה עמוד שאמור לתאר מי אני... מה אנחנו ב"שיטה", וכו'. אז ככה... האמת היא שקורות חיי הם דווקא די מעניינים. אבל כדי שנהיה ממוקדים לעניין שלשמו התכנסנו, בואו נדבר תכלס. אני תופסת את עצמי כ"חברה של המחשב" כבר בערך 30 שנה, עוד מהזמנים של סינקלר ספטרום וקומודו (אחלה מבחן גיל). מכירה את ההתנהלות של המכונה הזו ומכירה את הלוגיקה שבה פועלים הדברים על המסך. פיתחתי אובססיה רצינית להבין ולדעת כיצד הופכים פעולות מבאסות לחוויות כיפיות ומהנות. אפילו בעבודה הכי סיזיפית שיש (מספרים, חשבונות, משימות וכדו'). נהייתי מתכנתת בשביל זה, ועד היום אני עוד עוסקת בתחום זה בחלק מהמוצרים שיש ב"שיטה". התמחיתי בניתוח מערכות כדי להבין טוב יותר איך בונים תוכנות שעוזרות לאנשים (במקום להיפך). היום, אני מבלה חלק מהזמן שלי בפיתוח וחלק נוסף בהתאמה של תוכנות לעסקים שזקוקים להן. עולם התוכנה חייב להיות כל הזמן מקושר ומחובר לדרישות אנושיות. לפתרונות אמיתיים לבעיות עסקיות. לכן, תחום זה משולב היטב בניתוח ובניית תהליכי עבודה ומנגנונים בעסק. המומחיות שלנו היא לחבר בין הבעיה העסקית והפתרון הטכנולוגי. המיקוד שלנו הוא פשוט - מעניין אותנו שלכם יהיה קל לנהל את העסק שלכם. אם לא קל - אז לפחות יעיל :-) בשיטה תמצאו פתרונות מדף, לצד פיתוחים ייחודיים, קורסי ידע, ותוכניות ליווי אישי שיכולות להתאים לכל אחד. היתרון הגדול בשירות שלנו (כן, אני לא לבד)... הלקוחות שלנו לא צריכים להיות מומחי מחשבים כדי לעבוד עם התוכנות שלנו, אנחנו מפשטים את התוכנות שיהיו נוחות, מהירות ויעילות לשימוש. התוכנות שאותם אנחנו מציעים לך הם התוכנות שאיתם אנחנו עובדים בעצמנו, ומכירים כל פינה בהן. אנחנו עסק בעצמנו ומכירים את האתגרים שגם העסק שלך מתמודד איתם בעולם התוכנה. את הכלים שלנו אנחנו מפתחים עם גישה אחת - התוכנה צריכה לחסוך לעסק זמן כסף, אחרת - אין לה הצדקה. הניסיון שאני מביאה איתי נותן ערך גבוה למוצרים ולשירות שהלקוחות שלנו מקבלים. ידע רב ובינלאומי שנצבר במשך שנים רבות נותן גוון איכותי לכל מוצר או שירות שיוצא מהעסק.

מה תלמדו בקורס?
  • בקורס נלמד לעבוד עם תוכנת ניהול עסקים בשם Insightsly במחיר ותקציב שמתאים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים

  • לנהל קשר עם הלקוחות שלך, כדי ליצור עוד הכנסות

למי מתאים הקורס?
  • מתאים גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים
  • לבעלי עסקים שרוצים לייעל את ניהול הלקוחות שלהם בעסק ולחסוך בזמן!
  • לבעלי עסקים שרוצים להגדיל את ההכנסה שלהם ע"י ייעול תהליכים בעסק
עוד על הקורס

קורס זה הינו טעימה חינמית מקורס גדול ומקיף יותר על תוכנה לניהול עסקים בקלות !

הקורס
קורס מג'יק CRM בנוי מסדרת צעדים קטנים, אשר מחולקים ל-6 שיעורים.
כל שיעור יהיה בין שעה לשעתיים, ויכלול סרטונים, הסברים מוקלטים על התוכנה שנלמד,
ודפי עבודה.
לאחר כל שיעור אתם מקבלים שיעורי בית שכל מטרתם היא לגרום לכם לקום מהכיסא
הנוח המשרדי – ולצאת לשטח לעשות עבודה – ולהטמיע את מה שאתם לו... קרא עוד

מה צריך כדי ללמוד?
  • אין צורך בניסיון או ידע קודם עם תוכנות לניהול עסקים
  • שיעור 1: פתיחת חשבון ותרגום הCRM לעברית
  • שיעור 2: הרשמה בחינם לInsightly
  • שיעור 3: ניווט בתוכנת Insightly
  • שיעור 4: דף משימה - באיזה שיטות ניהלתם את העסק עד היום
  • שיעור 5: דף משימה - מה המטרה שלכם מהמערכת
  • שיעור 6: איך מתאימים את הCRM לעסק שלכם?
  • שיעור 7: תהליך זרימת המידע בתוכנת ניהול לקוחות
  • שיעור 8: איך להוסיף שדות יחודיות למערכת הCRM
  • שיעור 9: מה קורה בעסק שיש בו תהליכים?
  • שיעור 10: דף משימה - תרשים שלד לתהליך עבודה בעסק
  • שיעור 11: דף עבודה- תהליכי המידע בעסק שלכם
  • שיעור 12: תהליכי מכירה בInsightly
  • שיעור 13: Pipeline - רצף פעילויות
  • שיעור 14: ניהול חבילות מידע , ייבוא וייצוא
  • שיעור 15: ניהול מאסה של נתונים ביעילות
  • שיעור 16: נושאים נוספים בממשק המשימות
  • שיעור 17: שיעורי בית
  • שיעור 18: טבלה להורדה- תבנית ייבוא ארגונים
  • שיעור 19: טבלה להורדה- תבנית יבוא הערות לארגונים
  • שיעור 20: טבלה להורדה- תבנית ייבוא לקוחות
  • שיעור 21: טבלה להורדה- תבנית ייבוא הערות ללקוחות
  • שיעור 22: טבלה להורדה- תבנית ייבוא הזדמנויות
  • שיעור 23: טבלה להורדה- תבנית ייבוא לפרויקטים
  • שיעור 24: שירות לקוחות
  • שיעור 25: תלונות לקוחות
  • שיעור 26: ניהול תלונות לקוחות
  • שיעור 27: שירות לקוחות כשיטה מובנית
  • שיעור 28: איך מנהלים משימות בInsightly
  • שיעור 29: יצירת קישור אוטומטי בין משימות ללוח השנה
  • שיעור 30: איך תוכנה לניהול לקוחות עוזר לך למכור יותר
  • שיעור 31: איך מפלחים קבוצות של לקוחות
  • שיעור 32: איך תדעו מה הלקוח שלכם צריך
  • שיעור 33: איך עושים פילוח לקוחות מדויק כדי למכור יותר ללקוחות הקיימים?
  • שיעור 34: דף להורדה- משימה
  • שיעור 35: ניהול צוות עובדים בInsightly
  • שיעור 36: טיפים לניהול עובדים בעסק קטן
  • שיעור 37: מה מתעדים ומה פחות?
  • שיעור 38: עשה ואל תעשה בעבודה עם מערכת ניהול לקוחות
  • שיעור 39: מה הלאה?
שאלות לגבי הקנייה או הקורס?
אפשר להשאיר פה פרטים ונחזור אליך מקורמו

באיזו שעה בד"כ נוח לך?