קורמו - יסודות הפרסום בפייסבוק לבעלי עסקים | קורס אינטרנטי אונליין | התחל ללמוד היום
  • הגעת לאתר קורמו למכירת קורסים אינטרנטיים
    קורס אינטרנטי הוא סדרת סרטוני ווידיאו שנודעו ללימוד תוכן מכל מכשיר, בקצב אישי.
    זה לא אומר שהלמידה היא לבד, תמיד אפשר לשאול שאלות בפורום והמורה נוכח בלמידה.

    במהלך קניית הקורס תצטרך לפתוח משתמש באתר, והקורס יהיה משוייך למשתמש שתפתח.
    אחרי זה תוכל לצפות בקורס דרך המשתמש הזה מכל מכשיר עם אינטרנט

    כדי לקנות את הקורס פשוט לוחצים על הכפתור "קנייה" למעלה. אחרי הקנייה – ננחית אותך ישירות בתוך הקורס.
    הוא יהיה פתוח לצפייה ללא הגבלת זמן.

קטגוריה: שיווק ומכירות
אורך הקורס: 0:35 שעות
שיעורים: 21
אחריות החזר כספי: 14 ימים
זמן גישה לקורס: ללא הגבלת זמן
לצפייה בסילבוס: לחץ כאן
על המורה בקורס
מרגריטה זינגר

מומחית לשיווק הדיגיטלי

שלום לכולם, שמי מרגריטה ואני מומחית לשיווק הדיגיטלי ובעלת סוכנות פרסום בשם "סוציאלינק". מתעסקת בתחום כבר מעל 7 שנים ומנהלת קמפיינים ללקוחות גם בארץ וגם בחו"ל, עם תקציבים פרסומיים שונים מאוד, מתקציבים קטנים ועד לחצי מיליון דולר בחודש - רק על פייסבוק. עקב כך אני עובדת בשיתוף פעולה עם פייסבוק ומקבלת מהם עדכונים חדשים עוד לפני כולם. לכן החלטתי שאני רוצה לשתף את הידע הזה ולהראות לכולם את היכולות המדהימה של המערכת פייסבוק.

מה תלמדו בקורס?
  • איך לקדם את העסק בעזרת פרסום בפייסבוק

  • איך לפרסם בפייסבוק

  • סוגי מודעות הקיימות בפייסבוק

למי מתאים הקורס?
  • לבעלי עסקים
  • לבעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את העסק
  • למי שרוצה למכור מוצרים בפייסבוק
עוד על הקורס
נכון להיום פייסבוק היא פלטפורמה המוצלחת ביותר לצורכי הפרסום. פייסבוק כוללת יותר מ-2 מיליארד משתמשים, ובנוסף מאפשרת לנו לפרסם גם באינסטגרם והיום גם בווטסאפ. לכן אם אתם רוצים שהעסק שלכם הצליח, אתם חייבים לדעת איך לפרסם בפייסבוק. בקורס תקבלו כלים ודגשים אשר יעזרו לכם ליצור קמפיינים מוצלחים בפייסבוק לצורך קידום העסק שלך. אז למה אתם מחכים??
מה צריך כדי ללמוד?
  • חשבון אישי בפייסבוק
  • מחשב
  • שיעור 1: ברוכים הבאים לקורס יסודות הפרסום בפייסבוק לבעלי עסקים
  • שיעור 2: האם פייסבוק מתאים לפרסום העסק שלך
  • שיעור 3: מבוא לפרסום באינטרנט
  • שיעור 4: האם פרסום זה מספיק או צריך גם ליצור תוכן
  • שיעור 5: הגדרות הדפדפן לפני התחלת הפרסום בפייסבוק
  • שיעור 6: הכרות עם חשבון פרסומי בפייסבוק
  • שיעור 7: מערכת ניהול מודעות של פייסבוק
  • שיעור 8: חשבוניות של פייסבוק עבור בעל העסק
  • שיעור 9: שלוש שלבים של קמפיין
  • שיעור 10: טרגוט בפייסבוק
  • שיעור 11: דגשים לפרסם נכון בפייסבוק
  • שיעור 12: דגש #2
  • שיעור 13: דגש #3 - A/B testing
  • שיעור 14: תזכורת לבעלי העסק לפני שנתחיל לפרסם
  • שיעור 15: סוגי מודעות
  • שיעור 16: התאמת סוגי מודעות לקמפיינים שונים בפייסבוק
  • שיעור 17: מודעה דינמית
  • שיעור 18: מודעת הצעה
  • שיעור 19: מודעת Canvas
  • שיעור 20: דוגמאות למודעת Canvas
  • שיעור 21: לסיכום
שאלות לגבי הקנייה או הקורס?
אפשר להשאיר פה פרטים ונחזור אליך מקורמו

באיזו שעה בד"כ נוח לך?